onsdag 29 december 2010

bondi...bitch

framme i australien efter 27 timmars flygande. dygnsrytmen ar jag inte riktigt overens med. darfor tanker jag sova tidigt ikvall.

dagen idag: landade vid 8 imorse. tog en taxi till bondi och lamnade vaskan pa surfside. gick till beachen, doppade mig, solade en timme och gick hem. trott som jag ar lyckades jag sova bort hela eftermiddagen. lyckades tillslut fa tag i Jennifers kompis ocksa, got myself a date tomorrow. ger mig ut pa stan nu. maste orientera mig lite och kopa batterier. ska raka av haret sen. allmant forsta intryck: australiensarnas gastvanlighet ar ingen myt. ser fram emot resten av min tid.

inga worries pa bondi.
later

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du landat safe och kommit på plats min son!

    SvaraRadera
  2. Äntligen ett inlägg! :)
    Låter som att du har det kanon. Hälsa så mycket till Lotta.
    Ta hand om dig. Kram

    SvaraRadera