fredag 31 december 2010

Davvsen - New Years Eve (Original Mix)

nyårsafton i sydney. 30 grader varmt och klarblå himmel. har idag, tillsammans med Charlotte, hennes systrar och killen de bor hos, William, besökt en strand lite längre bort från bondi. "tamarama", enkelt och lätt att komma ihåg. fantastiskt fint, varmt i vattnet och härliga soltimmar. nu laddar vi inför det nya året med grillfest hos Will i hans lägenhet med sällskap. har käkat min första känguru ikväll. fräscht.


håller ju...

fyrverkerierna i stan kommer förmodligen bli helt bananas så när ölen är slut åker vi nog härifrån. hinner vi så släpper David Guetta på beachparty på bondi ikväll. lär ju bli fett. i övrigt så har jag skaffat mig ett sjukt osoft lock för örat som jag förmodligen inte blir av med fören jag uppsöker läkarhjälp i sverige när jag kommer hem. dags att dricka upp...

gott nytt år.

1 kommentar:

  1. Låter skönt!
    Gott nytt år o ta det soft.
    Du har säkert fått en vaxpropp. Kolla på ett apotek så löser det sig.

    SvaraRadera