måndag 9 maj 2011

empire state sunset

Efter att ha vilat fötterna ett tag klev jag i skorna igen och promenerade upp mot empire state building. Käkade en trött ceasar sallad på vägen som inte var värd vad jag betalade för den. Funderade på att springa ifrån notan med betalade tillslut och gick därifrån. Köpte min biljett till observationsdäck 86 och 102. I takt med att hissen åkte uppåt sprack molntäcket upp och solen tittade fram vilket resulterade i en fin solsnedgång och några fina bilder över manhattan. Åkte tillbaka ner och gick mot times square. Strosade runt precis som förra besöket. Den är gången natt istället för dag. Fint med alla lampor och roligt med allt folk. Gjorde ett besök i m&m butiken oxh gik sedqn hem igen i lagom tid.

Beroende på väder så får vi se vad som händer imorgon. Ska försöka ta det så lugnt jag kan eftersom mina fötter hatar mig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar