måndag 9 maj 2011

love it up here

Tillbaka på rummet igen för att vila fötterna inför kvällen. Har idag besök the museum of sex vilket var, intressant. Var inget speciellt stort museum så det gick ganska snabbt att kolla igenom allting. Jag trodde att det skulle vara kö för att komma in. Istället fick jag gå runt där inne helt själv. Var ju ganska skönt iofs. Tror det hade kännts konstigt att gå runt där inne med massa ana människor. Väl färdig fortsatte jag ner längs fifth avenue ner till madison square park. Tog en titt på flatiron building och glassade runt i solen mest för at jag inte hade något bättre för mig. Ner för broadway, lite shopping och lunch och nu är jag som sagt tillbaka på rummet. Fötterna värker men ikväll tänker jag gå ut i alla fall.

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar