onsdag 30 mars 2011

patience

efter några lata dagar i kuta är det onsdag och sista dagen på bali,, äntligen får jag nästan säga. efter en hård söndag vilade vi måndagen och firade min sista kväll ordentligt på beergarden igår. checkade ut vid lunch idag och har under mina sista timmar legat i solen och vilat upp mig. allt som återstår är egentligen bara middag och hejdå till alla innan jag åker till flygplatsen. och se färdigt sista avsnittet av entourage som vi har sparat till idag. bara för att bli lite känsliga. aktiviteterna som var planerade för den föregångna veckan blev inte av, ingen av dem faktiskt. just för att vi varit lite för bekväma. men vi har haft det bra ändå. promise.

jag tackar bali för 5 underbara veckor. vet inte om jag kommer åka tillbaka men roligt har jag haft. känns återigen konstigt att byta land. faktum är att jag inom de närmaste 24 timmarna ska besöka tre nya länder. but it's just another day at the office.

stay safe.

någon sa att 5 veckor på bali var alldeles för lång tid. ser jag uttråkad ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar