tisdag 15 mars 2011

who's gonna?

tisdagmorgon och det är dags att flytta på sig efter två nätter i kuta. äntligen kommer jag iväg. tillsammans med victoria och johanna. vi flyttar oss till uluwatu och stannar förmodligen i minst en natt. så det blir ju roligt!

två nätter i kuta sa jag. två nätter med sammanlagt 7 timmars sömn räknade jag lite snabbt ut. flygresan från singapore flöt på bra. vandrade runt i chinatown mina sista timmar innan jag åkte till flygplatsen som jag den hör gången fick se i dagsljus. skrämmande att en flygplats kan ha bättre shopping än hemma... snabba cash på flyget och tillbaka på bali vid sju. mötte upp damerna vid deras hotell och sen festade vi hela natten lång, nästan. träffade Jacob och Sebastian igen och blev helt glad.

mindre rolig dag igår. sjukt trasig efter söndagen. med mycket mat så överlevde vi måndagen med ett bra kvällshäng på hotellet tillsammans med Jacob. nu ska vi som sagt snart flytta på oss. har varit uppe sen åtta och sprungit samt fixat min tvätt. fint väder idag vilket det inte var igår. kan bli en bra trip söderut...

lateeerr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar