onsdag 9 februari 2011

här finns ingenting att klaga på

skönare kväll igår och bättre väder idag. hängde på en kille igårkväll och käkade middag ute på en av krogarna. han firade sin sista kväll och vi hade kul tillsammans med två tjejer som precis kommit hit till byron. själv kallade jag det bara för uppvärmning då det ikväll smäller på riktigt. har laddat hela dagen på stranden med stekande sol och bra musik. pengarna är nästan slut men eftersom att jag bara ätit grönsaker i fyra dagar nu så har jag råd att sova under tak varje natt och roa mig i viss mån. två nätter kvar på mitt nuvarande boende. flyttar förmodligen till surfcribet på fredagmorgon vilket min plånbok kommer uppskatta.

nu ska jag bada för 4:e gången idag. sticker förmodligen till surfers nästa helg.
"här finns ingenting att klaaga påå jag veet".

ching!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar