onsdag 2 februari 2011

you know what I am, I'm a swimmer

onsdagkväll i sydney och ännu en fantastisk dag till ända. började den med en promenad till bassängen i woolloomooloo tillsammans med Johan och våra nya, sjukt snabba badbyxor. simmade dubbla distansen jämfört mot sist och kunde med gott samvete unna mig en god middag med snacks efteråt. annars har vi inte gjort så mycket idag. har letat som en galning efter mina flip flop som försvann någon gång mellan 21.00 igår och 12.00 idag. visade sig för någon timme sen att en kille som var på ett kort besök igårkväll inte pallade sina egna skor när han gick hem och tog istället mina. får jag inte tillbaka dem imorgon så vet jag en som ska ner. fram till dess får jag glida runt i mina sneakers i 30 graders värme. fräscht.

sista dagen i storstan imorgon. ska träffa Charlotte bland annat. hoppas och vet att det blir en kanondag. förmodligen med lite mer simning. är i tooppffoorm just nu. kommer även tillägga att bara för att jag är på andra sidan har jag inte glömt bort mitt lag. älskar att de gör vad det ska.

go gunners

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar