fredag 11 februari 2011

play safe, enjoy the sun

hej

idag är det fredag och återigen strålande väder vilket alltid betyder strand. en vecka i byron blir snart en vecka till. har bestämt mig för att stanna kvar på hostelet där jag bor nu och inte flytta till surfcribet som jag tänkte från början.

onsdagkväll var rolig. dagen efter inte lika kul. blev en sjukt plöjd dag som avslutades med en nattpromenad på stranden och lite film fram emot småtimmarna. däremot fick vi återigen bevis på hur litet det här landet är då jag sprang på Elin nere i receptionen. gav mig ett gott skratt. Elin stannar en vecka till vilket jag också kommer göra. som sagt så är vädret bra. mycket bättre än vad prognosen förutspår varje dag så det är lika kul att vakna varje morgon med strålande sol och badkarsvarmt vatten. har varit några bra timmar på straden idag, jag är nykäkad och ska handla mer mat nu tänkte jag. ikväll vet vi inte riktgit vad som händer. men det är ju fredag vilket talar för sig själv.

later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar