torsdag 24 februari 2011

the island

efter många timmar på resande fot är jag nu framme på bali. resan gick bra, sov ganska mycket, åt ganska mycket, så det var soft. satt ordentligt ett tag i brisbane när de ville ha papper som jag inte hade. frågade massa frågor jag inte ens tänkt på o.s.v. de gjorde mig sjukt nojjig vilket jag idag märkte att jag inte hade behövt vara. tänker dock för säkerhetsskull spara och skriva ut alla papper i fortsättningen.

i övrigt har jag inte gjort speciellt mycket idag. kollat runt omgivningen lite, tackat nej till 28 000 massager, träffat lite nytt folk och ätit jävligt billigt. bor på ett hostel som lika gärna skulle kunna vara ett fyrstjärnigt hotell. superfint och mysigt med ac på rummet, stora sängar med sånna fina vita lakan som finns på prinsessängar,egen skåpförvaring med lås och jätte trevlig personal. fick t.o.m. en välkomstdrink när jag checkade in, samt en kall handuk "att torka ansiktet på". ha ha.

kort sagt har jag fått ett bra första intryck och jag ser fram emot resten av tiden. imorgon ska jag klättra upp för en vulkan. klockan ringer 03.30 imorgonbitti. kan ju bli soft.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar