måndag 3 januari 2011

eat my RAPTURE

underbar dag. tog bussen in till stan tidigt imorse då vädret sviker. sprang runt på stora gatan och fixade mina brills som inte längre är sönder. dunkade fet musik samtidigt som jag sprang runt och inhandlade lite av det som behövdes och lite annat. har varit på ett underbart humör och jag tackar min ipod som gjorde hela dagen till den bästa hittills. översteg dock min dagsbudget alldeles för mycket och det kommer bli en vecka med sjuk deff framöver. bara nudlar och vatten. men det kan jag leva med för mina nya shorts och mitt linne är så softa. dessutom är jag nybliven ägare till ett par Bonds. fräscht!

på vägen hem från junction sprang jag på robin ohlsson och grabbarna på stationen. hängde på dom hem till deras place och käkade middag i deras sällskap. precis hemkommen från en mysig kväll med mycket skratt, god mat och en hel del ideer om tiden framöver. en svensk tjej checkade in på rummet idag också. 22 år med över ett års erfarenhet om landet. precis vad jag behövde i precis rätt tid! så det håller ju...

känns skönt att vara på rätt köl igen. inget stoppar mig idag, godnatt.

1 kommentar:

  1. Skönt med lite flyt! Vänj dig vid att det går lite upp och ner, sånt är livet.

    SvaraRadera