tisdag 4 januari 2011

somewear in sydney...

jag trodde att jag hade sett det mesta av staden jag nu tillbringat en vecka i. FEL. idag har jag i sallskap av Charlotte vandrat, vandrat och vandrat genom sydney. tog en latte i darling harbor och en svang forbi tagstationen for att kolla upp praktiska saker infor nasta vecka. fick sen en rundtur i de mindre kvarteren man inte riktigt tanker pa, valdigt fint och mysigt.

p.g.a. vadret har jag nu nastan till 100 % bestamt mig for att aka soderut istallet for norrut. tar en vecka i melbourne och kollar in Robin nar han lirar tennis i vantan pa battre vader. flyg, tag eller buss vet jag inte annu. blir en prisfraga helt klart eftersom att sparandet pagar for fullt. kopte en baguette imorse som blev frukost, lunch och middag. 4 timmars promenad och 60 armhavningar pa det och jag haller formen.

nu ger jag mig for idag. kommer be i natt for sol imorgon.



1 kommentar:

  1. Kul, Melbourne. Det blir säkert spännande. Tänk på budgeten....

    SvaraRadera